Olay, Orhangazi ilçesine bağlı Gedelek Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre Ahmet İnanç (54), evinde bulunan bir şişedeki asidi yanlışlıkla su sanarak içti. Bir süre sonra fenalaşan şahıs için sağlık ekiplerine haber verildi.

Başkan Acar, “Güvenli Bir Eğitim İklimi Oluşturmak İçin Tatil Dönemi İyi Değerlendirilmelidir”
Başkan Acar, “Güvenli Bir Eğitim İklimi Oluşturmak İçin Tatil Dönemi İyi Değerlendirilmelidir”
İçeriği Görüntüle

Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri tarafından ilk müdahalesi yapılan Ahmet İnanç, ambulansla Orhangazi Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.